urodzony w 1948 r. – absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierownik Katedry Strategii Marketingowych tejże Uczelni, wykładowca Podstaw Marketingu, Strategii Marketingowych, Sztuki Negocjacji, autor około 500 publikacji, konsultant i współpracownik wielu firm.
AUTOR
Henryk Mruk
-
Supermarket
Szanse i zagrożenia
Niezależnie od tego, jak ułoży się przyszłość, w najbliższych latach możemy w Polsce spodziewać się dalszego rozwoju supermarketów. Nadal zwiększać się będzie liczba tych obiektów. Większy też będzie odsetek artykułów nabywanych w supermarketach. Ich ...
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane
- Polecane