Ogólne warunki promocji
wdrodze.pl
(dalej: Regulamin)
1. Postanowienia ogólne
1.1. Organizatorem promocji jest MyMusic sp. k. Łupicki, Czysz z siedzibą w Wysogotowie, przy ulicy Wierzbowej 31, 62-081 Wysogotowo, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001044393, NIP 7811921571, REGON 36348024300000, (dalej „Organizator”).
1.2. Promocje obowiązują w sklepie internetowym wdrodze.pl (dalej: Sklep internetowy).
1.3. Rodzaj Promocji oraz czas jej trwania jest określany w informacji o szczegółach Promocji opublikowanej każdorazowo w Sklepie internetowym.
1.4. Promocje są prowadzone na zasadach opisanych w niniejszych Ogólnych warunkach promocji dostępnych pod adresem wdrodze.pl oraz w każdorazowej informacji o Promocji.
1.5. Promocje organizowane zgodnie z Regulaminem nie są loterią ani inną grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U.2009.201.1540 z późn. zm.).
2. Rodzaje Promocji
2.1. Organizator prowadzi:
2.1.1. Promocje okresowe;
2.1.2. Promocje tematyczne;
2.1.3. Promocje związane z prowadzoną przedsprzedażą.
2.2. Promocja polega na udzieleniu rabatu – zniżki od ceny zamieszczonej w Sklepie internetowym na zakup publikacji lub produktów cyfrowych wydawanych przez Wydawnictwo W drodze i oferowanych w Sklepie internetowym.
2.3. Promocje tematyczne i okresowe produktów dotyczą książek związanych z wydarzeniami religijnymi bądź kulturalnymi oraz miesięcznika „W drodze”.
2.4. Promocje związane z przedsprzedażą produktów polegają na uzależnieniu możliwości uczestniczenia w Promocji od uprzedniego zakupu jakiegokolwiek produktu oznaczonego etykietą „przedsprzedaż”.
2.5. Wysokość udzielanego rabatu jest każdorazowo określana w informacji o rozpoczęciu Promocji.
3. Zasady przedsprzedaży produktów
3.1. Produkty w przedsprzedaży to publikacje, które nie miały premiery. Oznaczone są etykietą „przedsprzedaż” w karcie produktowej zamieszczonej na stronie Sklepu internetowego.
3.2. Na karcie produktowej podana jest data premiery produktu lub jej orientacyjny termin. Podana data dzienna jest jednocześnie datą planowanej wysyłki zamówienia.
3.3. Zamówienia na produkty w przedsprzedaży realizowane są w dniu premiery.
3.4. Zamówienia z większą ilością produktów są wysłane po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów.
3.5. Organizator zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany terminu wysłania produktu. Klienci, którzy złożyli zamówienie otrzymają korespondencję elektroniczną odnośnie nowego terminu wysyłki zamówienia.
3.6. Klientowi przysługuje prawo do zmiany lub odstąpienia od zamówienia oferowanego w przedsprzedaży do momentu przekazania zamówienia do wysyłki, poprzez wysłanie korespondencji na adres: bok@wdrodze.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem +48 61 101 47 27.
3.7. Po dokonaniu zakupu produktu zgodnie z pkt. 4.1. Regulaminu wraz z przesyłką Klient otrzymuje kupon rabatowy w wysokości 25% w formie papierowej wraz z kodem rabatowym, upoważniającym do dokonania zakupu w niższej cenie produktów wydanych przez Wydawnictwo W drodze w tym produktów cyfrowych, do wykorzystania podczas jednej transakcji zakupu w Sklepie internetowym pod adresem wdrodze.pl w okresie trwania Promocji.
3.8. O dotrzymaniu terminu zakupu w czasie obowiązywania Promocji decyduje data transakcji zawarta na dowodzie zakupu produktu.
3.9. Kupon rabatowy można wykorzystać wybierając dostępne produkty przedstawione w ofercie Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem pkt. 4.3. Regulaminu.
4. Zasady uczestnictwa w Promocji
4.1. W celu wzięcia udziału w Promocji należy:
4.1.1. zakupić dowolny produkt oferowany w Sklepie internetowym w okresie wskazanym w informacji o każdorazowej Promocji;
4.1.2. zaakceptować Regulamin poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka podczas dokonywania zakupu w okresie obowiązywania danej Promocji;
4.1.3. zaznaczyć okienko z oświadczeniem o zapoznaniu się ze szczegółami danej Promocji – zaprezentowanymi w Sklepie internetowym.
4.2. O dotrzymaniu terminu zakupu w czasie obowiązywania Promocji decyduje data transakcji zawarta na dowodzie zakupu produktu.
4.3. Promocje prowadzone w Sklepie internetowym nie dotyczą:
4.3.1. produktów oznaczonych etykietą „końcówka nakładu”;
4.3.2. pakietów produktowych – np. 2 książki w zestawie;
4.3.3. zestawów promocyjnych;
4.3.4. końcówek nakładów poszczególnych produktów;
4.3.5. produktów z działu „Outlet”;
4.3.6. subskrypcji archiwum miesięcznika „W drodze”;
4.3.7. subskrypcji miesięcznika „W drodze”;
4.3.8. prenumeraty miesięcznika „W drodze”;
4.3.9. produktów oferowanych w przedsprzedaży;
4.3.10. produktów prezentowanych jako zapowiedzi nowości wydawniczych Wydawnictwa W drodze;
4.3.11. zakupu miesięcznika „W drodze” – numeru bieżącego, poprzedniego i przyszłego w stosunku do czasu trwania promocji;
4.3.12. produktów innych wydawnictw dystrybuowanych przez Wydawnictwo W drodze.
4.4. Promocje prezentowane w Sklepie internetowym nie łączą się.
4.5. Możliwe jest wykorzystanie 1 (słownie: jednego) kuponu rabatowego podczas jednej transakcji zakupu w okresie trwania Promocji.
4.6. Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia, wydłużenia lub odwołania Promocji z uwagi na wyczerpanie nakładu bądź inne okoliczności niezwiązane z działaniami Organizatora.
4.7. Informację o odwołaniu, wydłużeniu albo skróceniu obowiązywania Promocji, Organizator zamieści na stronie internetowej pod adresem: wdrodze.pl.
4.8. Kupony rabatowe wydawane przez Organizatora w czasie Promocji związanej z przedsprzedażą produktów nie podlegają wymianie na ekwiwalent rzeczowy.
4.9. Kupony rabatowe nie podlegają ponownemu wydaniu, gdy Klient zwróci zakupiony produkt (jeśli zwrot lub odstąpienie od umowy jest możliwe) i otrzyma zwrot zapłaconej ceny.
4.10. Kupon rabatowy można wykorzystać wybierając dostępne produkty w tym produkty cyfrowe Wydawnictwa W drodze z zastrzeżeniem pkt. 4.3. Regulaminu.
5. Reklamacje
5.1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Promocji mogą być składane przez Klientów w terminie 30 dni od dnia zakupu promocyjnych produktów w formie:
5.1.1. pisemnej na adres: MyMusic sp. k. Łupicki, Czysz, ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo, z dopiskiem „Promocja” i podaniem szczegółowej nazwy Promocji, której dotyczy reklamowany produkt;
5.1.2. elektronicznej – na adres e-mail bok@wdrodze.pl, z dopiskiem „Promocja”, i podaniem szczegółowej nazwy Promocji, której dotyczy reklamowany produkt;
5.1.3. poprzez kontakt telefoniczny pod numerem +48 61 101 47 27.
5.2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko Klienta oraz dokładny opis i wskazane przyczyny reklamacji oraz określenie żądania.
5.3. Złożone reklamacje będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji.
5.4. Przy rozpoznawaniu reklamacji Organizator stosuje przepisy Regulaminu, Regulaminu Sklepu internetowego oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego.
5.5. Odpowiedź na reklamację Organizator przekazuje Klientowi będącemu konsumentem na papierze lub innym trwałym nośniku.
5.6. Powyższe postanowienia dotyczące reklamacji nie wyłączają możliwości dochodzenia przez Klienta będącego konsumentem swoich praw zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w ramach postępowania sądowego czy pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów o czym mowa poniżej.
5.7. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem (w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym kodeksu cywilnego) z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
5.7.1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
5.7.2. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
5.7.3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
5.8. Klient będący konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl.
5.9. Klient, który nie wniósł reklamacji na wyżej określonych zasadach, lub którego reklamacja nie została uznana przez Organizatora, może wystąpić z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
6. Postanowienia końcowe
6.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
6.2. Organizator jest administratorem danych osobowych Klientów. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
6.3. Podstawą przetwarzania danych osobowych osób biorących udział w Promocji jest art. 6 ust. 1 lit. b (zawarcie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. f (prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora tj. rozpatrzenie reklamacji Klienta).
6.4. Udostępnienie danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. Klient, który zgłosi reklamację, ma prawo do poprawienia czy żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych. Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia, mogą zgłosić reklamację jeśli przedstawią Organizatorowi zgodę przedstawiciela ustawowego na przetwarzanie danych osobowych.
6.5. Pozostałe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Organizatora są zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie wdrodze.pl
6.6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.04.2025 r.
Oceń